Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Gravika | użytkownik

imię i nazwiskoGravika adresWarszawa zarejestrowany08.03.2007 @23:02:56 ostatnio na stronie05.07.2012 @14:36:52



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.projektowanie.org OnetSkypegravika1
digarty53 komentarze319 posty na forum0

komputer / sprzęt
MAC

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~projekty    16.07.2009 @22:04:04
Bede Obserwatorem ! pozdrawiam. naprawde doooobrze tu
_______
Peace.
~zdoonek    16.07.2009 @14:32:11
yeah !
!Neti86    31.05.2009 @11:01:42
interesująco
~darodar    20.05.2009 @12:04:30
||...ciekawa galeria...||
~yazon    11.12.2008 @11:11:01
No nO miłe dla Oka Pozdrawiam !
_______
precz mi tu z detalistami
~turnedog    11.09.2008 @20:34:20
haha no tak ;] dowalilem ;]
pozdr
~lookasz    11.09.2008 @12:06:18
~SLOTKI    03.09.2008 @11:05:16
masz racje wow. fajne rzeczy po prawej. łocz
~zdoonek    08.05.2008 @14:34:57
ciekawe rzeczy tutaj masz, łocz ju <;
~qu4ku    04.05.2008 @13:02:47
chodzi im o kompozycje tych kształtów, ani razem nie tworzą jakiejś formy 3d, ani nie wyglądają najprzyjemniej kompozycyjnie - takie moje subiektywne wrażenia.
_______
sprawdz: http://qu4ku.deviantart.com | 'wake. create. sleep. dream'
+lysyszyn    04.05.2008 @08:29:46
Jakim cudem ja Cie wcześniej nie widziałem?
Poobserwuję, pouczę się
Pozdrawiam!
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
~krwiorzerczyAlfons    27.03.2008 @16:56:45
sękju, miło mi niezmiernie! <33
_______
shut up bitch.
~szara105    26.03.2008 @16:41:13
ryby rządzą.
~t    15.11.2007 @19:16:46
Nie nie, przesadzasz. To nie jest tak, ze mi sie wcale nie podoba. Podoba mi sie. Znam Twoje prace (niektore) i kojarze projektowanie.org - bardzo pozytywne wrazenie.

Jednakze nie jest to projekt, ktory rzucilby mnie na kolana i powiedzialbym - chce z Toba wspolpracowac. Schludny, przejrzysty, pasujacy do takiego alternatywnego (moze lepiej niszowego) sklepu.
_______
t
-hdtv    07.09.2007 @16:06:58
hehe no problemo
fajnie ze Wam sie podoba, to jest wazniejsze
~zka    24.05.2007 @21:53:56
thank you, lady your work is gorgeous, really like it
~Cyprees    24.05.2007 @17:43:19
Pewnie ze zgadza sie
-HitcH    09.05.2007 @09:08:58
xD widac ze ja niekumaty :P

Ale jak o stronie to... mao czytelne. za ciemno
~n3gative    09.05.2007 @07:19:38
Bo loader jest kiepściutki, a prezentacja treści przy wspaniałej górze też pozostawia trochę do życzenia
~qu4ku    04.05.2007 @09:32:40
iou.
_______
sprawdz: http://qu4ku.deviantart.com | 'wake. create. sleep. dream'
~kSiwek    04.05.2007 @01:19:22
przydal by mi sie zastrzyk artyzmu w moich wypocinach, ty za to masz fajnie poukladane w glowie widac to po twoich pracach ehh gdybym byl toba to bylbym 2 newtonem hah
~kSiwek    04.05.2007 @00:57:04
no nic nie poradze fajny ten tramwaj
~bronek    03.05.2007 @22:54:36
prosze bardzo
~Pakos    03.05.2007 @15:13:02
super galeria ;D poobserwuje ;]
~swietlika    01.05.2007 @17:13:51
bardzo mi się podobają Twoje prace. pełne smaku i lekkości. bardzo fajne.
_______
jung eliade bachtin
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt